Det er igjen tid for vårt årlige og populære trendseminar. Vi lanserer årets Consumer Stories 2019-2021 trendrapport med et formiddagsseminar der vi byr på vårt beste program hittil. Vi garanterer at du får med deg både inspirasjon, konkret innsikt og helt ny og fersk dokumentasjon på de siste forbrukertrendene som vil forme nordmenns atferd de neste årene.

PÅMELDING OG FULLT PROGRAM HER, (PS: DET HAR BLITT FULLTEGNET HVERT ÅR SÅ VÆR TIDLIG UTE)

 

Fra UK kommer trendanalytikeren og forfatteren Sean Pillot de Chenecey fra Brand Positive, som akkurat nå er ute med det som har blitt en av de mestselgende internasjonale businessbøkene i verden i November: "The Post-Truth Business: How To Rebuild Brand Authenticity in a Distrusting World". Fra NRK kommer kringkastingssjefen selv, Thor Gjermund Eriksen, for å fortelle hvordan NRK har arbeidet for å skape og beholde den sterke tilliten og unike posisjonen de har hos det norske folk. Fra oss i Opinion kommer Sunneva Kilsti som byr på fersk innsikt om hva og hvem som har påvirkning og innflytelse på norske forbrukere.

 

Til slutt forteller Opinions Ole Petter Nyhaug om 10 nye innsikter for 2019 basert på vår ferske Consumer Stories rapport. Disse er hva du er nødt til å være oppmerksom på for å forstå trendene som former nordmenns forventninger til medier, merkevarer, tjenesteleverandører og andre virksomheter i både offentlig og privat sektor.

 

Velkommen til Vulkan Arena! Seminaret har blitt raskt utsolgt hvert år, så det lønner seg å være tidlig ute med påmelding. Ønsker du å lese mer om årets trendseminar - klikk deg inn på seminarsiden for mer informasjon!

Sharing is caring: Del artikkelen med andre!

Få vårt månedlige nyhetsbrev

Trender, analyser, aktuelle tall og gratis temarapporter.

Legg igjen en kommentar