CONSUMER STORIES TRENDSEMINAR INFO OG PROGRAM

Trendrapporten Consumer Stories 2017-2019 koster kun 4.900 kroner og inneholder alle de mest aktuelle trendhistoriene som preger norske forbrukere, godt dokumentert og forklart med tall og innsikt. Du får også mange gode inspirasjonseksempler og tips om hva det betyr for deg og din bransje. Bestill via mail ved å klikke på knappen under. Rapporten leveres digitalt som PDF innen 24 timer, og du kan også bestille rapporten som innbundet papirrapport for 350 kroner ekstra per kopi.

BESTILL RAPPORT HER

DATO: 9.2.2017

TID: 08.30-11.00

STED: VULKAN ARENA (VED MATHALLEN)

PRIS: 500 pr pers

Hver 5. påmeldte fra samme virksomhet får gratis inngang.

 

PROGRAM:

08.30-09.00 – Frokost og trendmesse
09.00-09.20 – Ida Aalen: Enkel og effektiv testing
09.20-09.40 – Kristian Bye: Frykt og forventning – en gründerhistorie
09.40-10.00 – Sanchit Pawar: Botox smile – The impact of facial expressions upon buying behavior
10.00-10.15 – Pause og trendmesse
10.15-11.00 – Ole Petter Nyhaug: Norske Forbrukertrender 2017-2019
11.00-12.00 – Mingling og trendmesse

Consumer Stories 2017-2019: Dette vil kundene forvente av deg.

Det årlige Consumer Stories trendseminar og trendrapport er tilbake! Sikre deg plass på seminaret for å få  presentert de viktigste forbrukertrendene for det norske markedet fram mot 2019.

 

Til forskjell fra mange andre trendseminarer som snakker om globale trender som ofte har liten konkret relevans for Norge, gir vi deg noe mer nyttig: Konkrete trender du kan bruke, bygget på dokumentasjon fra norske forbrukere blant annet gjennom vår store kvalitative og kvantitative trendstudie. Vår lange erfaring med trendanalyser i det norske markedet gjør at vi sporer opp det typisk norske samtidig som vi klarer å relatere de internasjonale trendene til norske forhold. Det blir det butikk av for deg. Enten du driver butikk eller ei…men du skjønner hva vi mener.

 

Opinions profilerte trendanalytikere Ole Petter Nyhaug og Ola Gaute Aas Askheim med gjester vil lose deg gjennom en formiddag som vi garanterer blir fylt med ny innsikt og inspirasjon. Vi lanserer også årets Consumer Stories (Norges mest brukte trendrapport)  til en meget hyggelig introduksjonspris på seminaret.

Du vil blant annet få svar på…

Hvor mange og hvilke norske forbrukere tar etiske og moralske hensyn i sine kjøpsvurderinger?

 

Hva er de overraskende forskjellene og likhetene mellom unge og voksne i dag? Og hva har skjedd med gapet mellom by og land?

 

Hva skal til for å fange folks oppmerksomhet og utløse deres engasjement de nærmeste årene?

 

Hva vil de usikre tidene vi lever i nå bety for norske forbrukere og arbeidstagere?

 

Hvorfor har det aldri vært en bedre tid enn nå å starte digitale kundeprogrammer, uansett hvilken bransje du er i?

Hvorfor er det så vanskelig å lykkes med nye lanseringer i dag, men hvem er allikevel fortsatt early adopters?

 

Og mye mer….