fbpx
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Det finnes 103.000 av denne unge, bevisste, urbane subkulturen i Norge. I hvert fall om vi måler etter oppslutningen om de verdiene de står for blant unge folk i byene. Dette er bare noe av alt det rare, morsomme, interessante vi har undersøkt vår store, ferske trendstudie som er en del av underlaget for Consumer Stories 2016-2018 trendrapport som lanseres på trendseminaret 2. februar. Men mest av alt har vi sett på det som er viktig for deg som skal skape for, selge til eller kommunisere med norske forbrukere.

 

Her er et par smakebiter på andre ting vi fant: Mange norske kvinner ønsker seg et enklere liv med færre ting, og overraskende mange nordmenn er opinionsledere innen mat og matlaging.

 

02

 

 

Mange opinionsledere innen mat:

04

Sharing is caring: Del artikkelen med andre!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Få vårt nyhetsbrev og invitasjon til seminarer

Legg igjen en kommentar