Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Da er det atter et ugjenkallelig faktum – året er på hell, julen står for døren, og det er på tide med en pust i bakken etter en, for de fleste, travel høst. Vi anser det som fortjent på egne vegne, og håper det oppleves slik også av de vi har jobbet med gjennom et langt og spennende år.

Vi har i år gjennomført nesten 700 prosjekter om alt fra utviklingen av elbil-markedet for internasjonale biltopper til bruk av persontilpasset medisin i helsevesenet, på oppdrag av helsemyndighetene. Vi har undersøkt hvor mye fisk folk tar langs kysten, hva innvandrere på Stovner tenker om kulturtilbudet i bydelen, vi har smaks-, konsept- og kommunikasjonstestet en mengde nye produkter, vi har hjulpet kjøpesentre med å forstå hva de kan gjøre for å møte utfordringene i handelen, og vi har undersøkt hvordan det er å arrangere jul for første gang. For å nevne noe av alt vi har vært involvert i.

 
Vi benytter derfor anledningen til å si tusen takk til alle våre kunder og øvrige samarbeidspartnere – dere gjør det til en sann glede å komme på kontoret hver morgen her på Vulkan!

 
Vi benytter også anledningen til å ønske dere alle en riktig god jul – og et spennende nytt år! Vi velger som vanlig å sende vår julegave til et godt formål – i år et det Kirkens Bymisjon som er utvalgt, og vi er sikre på at de vil få langt mer ut av pengene enn det vi ville fått.

 

PS! Vi sparker i gang med våre populære frokostseminarer over nyåret. Torsdag 17. januar lanserer vi vår ferske ungdomsstudie UNG2019 (invitasjon vil bli sendt torsdag 20.desember), mens vi torsdag 14. februar (på selve kjærlighetsdagen) har gleden av presentere en ny versjon av vår storsatsing Consumer Stories (se det knallsterke programmet her: https://opinion.no/consumerstories/) 

Sharing is caring: Del artikkelen med andre!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Få vårt månedlige nyhetsbrev

Trender, analyser, aktuelle tall og gratis temarapporter.

Legg igjen en kommentar