Ønsker du å vite mer om kunnskapen, holdningene og handlingene nordmenn har og gjør knyttet til blant annet klima, miljø og sosial rettferdighet – da er Opinions bærekraftrapport 2020 noe for deg! 

Rapporten vil inneholde dokumentasjon av:  

  • Gapet mellom holdning og handling 
  • Drivere og barrierer til bærekraftige valg 
  • Tips til bærekraftig kommunikasjon som forbrukerne vil ha 
  • Forbrukeres holdning til ulike merkevarer, generelt og i et bærekraftperspektiv

Målet med rapporten er å kunne gi innsikt i produktene, konseptene og kommunikasjonen som påvirker nordmenn til å ta bærekraftige valg, der både de lavthengende fruktene og strategiske linjene vil bli tatt hensyn til.

​Rapporten vil være basert på innsikt fra flere kilder, inkludert en målrettet kvalitativ og kvantitativ undersøkelse og kunnskap fra sekundærkilder.

Vi tilbyr også spesifikke bærekraftundersøkelser for bedrifter som ønsker å gå nærmere inn på målgruppens oppfatning av sine produkter og tjenester. Spør oss gjerne om råd og gode forslag dersom dette er interessant. 

Vil du vite mer ta kontakt med Sunneva Kilsti på sunneva@opinion.no

25 000,-

EARLY BIRD

For de som forhåndsbestiller før 21.02.2020 vil rapporten bli distribuert digitalt én måned før offentlig lansering.

Hvis du forhåndsbestiller før 15.01.2020 vil du i tillegg få en side i rapporten spesialtilpasset din utvalgte merkevare.​

Faglig ansvarlig:
Sunneva Kilsti