fbpx

UNG 2019

UNG 2019 er et must for deg som ønsker å ha pulsen på hva den yngre del av befolkningen tenker, tror, gjør, mener, forbruker og drømmer!

Rapporten gir et utfyllende bilde av:

  • Hva slags holdninger, verdier og identitet som særpreger unge i Norge
  • Politisk orientering og hvilke saker som engasjerer mest og minst
  • Segmentering av unge i Norge: fem forskjellige ungdomssegment
  • Hva de bruker tid og penger på:
    • Fritidsinteresser
    • Medievaner
    • Handlevaner
  • Hvordan de forholder seg til mat, drikke og livsstil
  • Hvilke forhold de har til over 200 merkevarer og kategorier

Vi avdekker hva som påvirker vanene og holdningene deres, og forteller deg hvordan du kan nå dem i hverdagen. Det hele trekkes sammen ved å beskrive de viktigste egenskapene som preger unge i dag – og kanskje enda viktigere, i morgen.

Rapporten er basert på innsikten fra:

  • 45 dybdeintervjuer gjennomført av Opinion
  • En landsrepresentativt undersøkelsen med over 1000 personer i alderen 15-29 år
  • Sekundærdata fra SSB
Vi tilbyr også målgruppeanalyser som gjør det mulig for deg å se hvordan din spesifikke målgruppe blant de unge oppfattes. Spør oss gjerne om råd og gode forslag dersom du trenger hjelp til å velge.

35 000,-

Rapporten blir distribuert digitalt ved bestilling.

Tove Botnen

Faglig ansvarlig:
Tove Botnen

Hva er grunnen til at du besøker oss i dag?

Vi bruker informasjonskapsler på nettstedet vårt for å bedre brukeropplevelsen