Frokostseminar
30.1.25

Markedsføringstrender 2025

Hva skjer når du kobler sammen AI, SEO og menneskelig innsikt? Hvordan snakker du om bærekraftsarbeid i 2025? Og hvordan kan markedsførere være en positiv kraft i unges mediehverdag? Dette er bare noen av temaene du får innsikt i gjennom årets trendrapport fra Markedssjefene og Opinion.
Seminaret er gjennomført.
Tid: 
30.1.2025
kl. 
9:00
til
10:00
Sted:
Vulkan 16
Pris:
Gratis
Kontakt:
Christina "Titti" Smitt

Torsdag 30. januar lanserer Opinion og Markedssjefene rapporten Markedsføringstrender 2025. 

 

Hva skjer når du kobler sammen AI, SEO og menneskelig innsikt? Hvordan snakker du om bærekraftsarbeid i 2025? Og hvordan kan markedsførere være en positiv kraft i unges mediehverdag? Dette er bare noen av temaene du får innsikt i gjennom årets trendrapport fra Markedssjefene og Opinion.

 

Lanseringen vil finne sted hos Opinion på Vulkan 16 fra kl. 09:00-10:00, med lett frokost og deilig kaffe fra kl. 08:30. Arrangementet er gratis.

Kan du ikke delta fysisk? Følg oss på Linkedin eller abonner på vårt nyhetsbrev, så blir du oppdatert når vi deler en forkortet innspilling i etterkant. 

På seminaret vil du møte Ellen Bergene-Engen og Christina Smitt

Ellen Bergene-Engen er daglig leder i Markedssjefene, et selskap som leverer konsulenter innen markedsføring (marketing for hire). Hun har over 20 års erfaring innen operativ og strategisk markedsføring og ledelse, med fokus på kommunikasjon, merkevarebygging og forretningsutvikling. Hun brenner for å bruke innsikt til å ta gode valg for både individer og bedrifter.

Christina Smitt er seniorrådgiver i Opinion. Hun elsker å grave i folks vaner, adferd og behov for å forstå hva som ligger bak endring i forbrukeradferd og hvilke trender vi kan forvente oss i fremtiden. Christina har 20 års erfaring innen markedsanalyse, med spesielt fokus på innsikt og analyse innen markedsføring og kommunikasjon.