fbpx
Tove Botnen

Tove Botnen

MARKEDSDIREKTØR

Tove Botnen er ansvarlig for

* å videreutvikle merkevaren Opinion

* det strategiske markedsarbeidet i selskapet

* kommunikasjon, mediehåndtering og presse

* markedsføring, inkludert innhold i våre kanaler som Opinions hjemmeside, nyhetsbrev, arrangementer og sosiale medier.

Tove er også ansvarlig for Opinions samfunnmonitor, som undersøker nordmenns holdninger, handlinger og forventninger til en rekke dagsaktuelle saker. Tove er en etterspurt foredragsholder, og formidler innsikt på en enkel, forståelig og engasjerende måte. Hun har blant annet holdt innlegg for et fullsatt Oslo spektrum på NHOs Årskonferanse. Tove figurerer jevnlig i media. Tove har blitt kåret til ‘Årets

talent’ av Norges Markedsanalyse Forening (NMF).

Tove rapporterer til Administrerende direktør og er en del av Opinions ledergruppe. 

Tove har en mastergrad med fordypning innen samfunnsøkonomi fra Norges Handelshøyskole (NHH) med utveksling på University of California, Berkeley. Hun jobbet tidligere som seniorkonsulent i Capgemini, hvor hun har jobbet med en rekke strategiske prosjekter som blant annet omhandlet kundesegmentering, merkevarestrategi, forretningsstrategi og CRM.

Hva er grunnen til at du besøker oss i dag?

Vi bruker informasjonskapsler på nettstedet vårt for å bedre brukeropplevelsen