Rapporten hjelper deg å forstå de unge: Hva de bryr seg om og hva som er viktig for dem. Kjenner du målgruppen din og deres verdier, tar du bedre avgjørelser i møte med dem.
UNG gir deg dyptgående innsikt om hvordan nå frem til dine unge målgrupper. Du lærer om hva, hvor og hvordan du bør kommunisere med norsk ungdom. Mange av våre kunder bruker rapporten som oppslagsverk i møte med målgruppen.
UNG er landets mest omfattende målgruppestudie om norsk ungdom. Rapporten dekker det meste: Store verdispørsmål, mediebruk og forventninger til fremtidig arbeidsgiver for å nevne noe.
Den komplette UNG2026-rapporten består av mer enn 250 sider med dybdeanalyser. Rapporten bygger på et solid datagrunnlag med 1038 kvantitative intervjuer fra en landsrepresentative undersøkelse samt 114 kvalitative dybdesamtaler med unge fra hele Norge.
Du får tilgang til detaljerte segmenteringsanalyser, trendprognoser og konkrete eksempler på hvordan unges holdninger, verdier og atferd påvirker ulike bransjer og kategorier. I tillegg til våre egne primærdata inkluderer vi også relevant sekunddærdata og kontinuerlig trendovervåkning som gir deg kontekst og perspektiv på utvikling over tiden. Den forteller deg hva funnene i rapporten betyr for deg og hvordan du kan bruke innsikten i rapporten.