Marketing
5.5.2017
5.5.2017

ICE brukte innsikt fra Opinion til å skape bølger i mobilbransjen!

Dette er en kommentar skrevet av
Dette er en analyse skrevet av

Bli med på frokostseminar tirsdag 23.mai!

Velkommen til Opinions frokostseminar i mai, hvor vi setter fokus på hvordan avanserte analysemetoder, som Conjoint, kan brukes til å optimalisere et produkts attraktivitet før lansering. Vi gir deg en grunnleggende innføring i metoden – men ved bruk av et faktisk kundecase fra ICE. Seminaret er således for deg som er nysgjerrig på hvordan Conjoint-analyse kan benyttes som grunnlag for å treffe enda bedre beslutninger i forbindelse med utvikling og lansering av nye produkter og tjenester. Med oss får vi markedsdirektør i ICE, Kyrre Bekkelund, som sammen med seniorrådgiver og partner i Opinion, Ola Gaute Aas Askheim, forteller om hvordan caset ble til, og hva ICE fikk ut av investeringen i innsikt. Klikk her for å melde deg på!Dato: Tirsdag 23.mai Tid: 09:00 - 10:00 Frokostserveringen starter kl. 08:30 Sted: Opinions lokaler ved Mathallen. Vulkan 16, 0178 Oslo

Kontaktperson: