Martine Torsvik begynner som ny community manager i Opinion, etter nylig fullført bachelor innen markedskommunikasjon fra Handelshøyskolen BI i Bergen. Martine har hatt en aktiv studietid, og har blant annet vært ansvarlig for regnskapsbyrået Bookeeper sine sosiale medieflater, samt vært kommunikasjonsansvarlig for Næringslivsutvalget ved BI. Martine vil være ansvarlig for å rekruttere til og pleie alle Opinions kundepaneler, samt løpende arbeide for å gjøre våre panelister til bransjens aller lykkeligste deltagere i markedsanalyse-aktiviteter.
Opinion er Nordens ledende tilbyder og fagmiljø innen såkalte Market Research Online Communities («MROC») eller innsikts-communties. Denne metoden har vært den raskest voksende innen markedsanalyseverdenen de siste fem år. Ansettelsen av Martine er et resultat av vekst innen dette området og dermed et ledd i vår styrkede satsning på slike innsiktsløsninger for våre kunder.
Martine er allerede godt i gang med å etablere nye måter å engasjere folk i markedsanalyseaktiviteter i den digitale verden.