Partnerne har sammen gjennomført flere vellykkede leveranser til kunder i forskjellige bransjer, og det neste naturlige steget var å formalisere et partnerskap.
Dette vil styrke samarbeidet ytterligere, samt gi mulighet for fortsatt innovasjon i hvordan innsikt samles inn ved bruk av teknologi.
Selskaper som SKYSS, Kolumbus og Statens Vegvesen har allerede fått verdifull ny innsikt som et resultat av samarbeidet.
Integrering av fluxLoops teknologi gir automatisering og kontekstuell bruk av spørreundersøkelser direkte i kundeapper.
En pushmelding sendes automatisk til sluttkundens mobil, og forenkler besvarelsen av undersøkelser basert på kundens fysiske posisjon.
- Vårt samarbeid med fluxLoop gjør oss i stand til å tilby nye tjenester innenfor bransjen vår, som blir mer og mer datadrevet.
Teknologien fungerer på respondentenes premisser, med automatisk registrering av det vi ellers måtte ha spurt om, som gir oss data uten de feilkildene som tradisjonelle undersøkelser kan risikere.
Å forstå kundene sine bedre vil gi et godt grunnlag for å nå både forretnings- og bærekraftsmål, forklarer John Lauring Pedersen, administrerende direktør i Opinion.
Opinion er ledende innen "neste generasjons" markedsanalyse i Norden, mens fluxLoop leverer unik teknologi til eksempelvis mobilitetsbransjen, detaljhandel og smarte byer.
Selskapene er i stand til å levere kombinert og kraftig innsikt ved å koble markedsanalyse med faktiske bevegelses- og atferdsdata.
- Et samarbeid med Opinion er en naturlig og god match for oss. Samarbeidet skaper muligheter for våre eksisterende kunder, samt ny bruk av vår teknologi.
Kombinasjonen av utmerket kunnskap om markedsundersøkelser og kvalitetsdata med rettidige svar fra automatiserte undersøkelser gir inngående innsikt på en enkel og tilgjengelig måte, avslutter Ulrik Prøitz, administrerende direktør i fluxLoop.