Hvilke 10 nye trender og innsikter vil forme norske forbrukeres holdninger, verdier og atferd de neste tre årene? Hva er det nye ungdomsopprøret? Hvorfor er norske familier i endring? Og hvor er sosiale medier og netthandelen på vei…er det en ny retning på gang? Det er noe av det vi tilbyr svar på den 14. februar kl 09-11.15 på Vulkan Arena.
Da er det nemlig igjen tid for årets høydepunkt…for oss i hvert fall: Consumer Stories er vårt årlige, store trendseminar som samler godt over 200 fremoverlente av våre kunder og andre fra marketing, kommunikasjon, myndigheter, handel, organisasjoner og medier. Vi har også en liten trendmesse der du kan oppleve en del av det nye og kule up-close og hands-on (som det heter på internasjonalt).
Dagen markerer samtidig lansering av årets Consumer Stories 2018-2020 trendrapport, Norges mest brukte, mest oppdaterte, mest konkrete og ikke minst best dokumenterte forbrukertrendrapport. Rapporten kan du se og kjøpe på seminaret (med hyggelig pris for seminardeltagerne). Du får den i så fall med hjem med en gang.
Velkommen skal du være, og her kan du lese mer om seminaret, programmet og påmeldingen.